onsdag 2. februar 2011

Tao tui gabma yu Vientiane

Bussturen fraa Savannakhet tok 10 timar og hjalp oss med aa koma inn i det laotiske tankemoensteret; bor pen nyang (no problem!). Turen var prega av usedvanleg mange, lange stopp, daarlig beinplass og fin musikk. Me var glade daa me plutselig var framme i Vientiane.
.

Som den storbyen Vientiane ikkje er, saa hadde den mangt aa tilby: Koselege smaa gater med gjestehus, restaurantar og barar tett inntil kvarandre, regelmessig avbrote av tempel i kvar ende. Smilande laotarar som laga baguettar langs gata, og wasa kneckbroed. Eg visste godt kva som venta, og hadde gleda meg i lang tid til aa visa byen fram til Marit.

Bilete fraa sightseeinga:



Forutenom aa oppleve kulturforandringen fraa Thailand hadde me fleire ting paa timeplanen desse 4 dagane i Vientiane. Den fyrste dagen gjekk med paa aa eta frokost paa Scandinavian bakery, ein liten sightseeing i sentrum av byen (som tek ca. ein halvtime aa gaa rundt), eta, gaa i kyrkja og eta. I det me sovna den fyrste kvelden, med ein metthetsfoelelse som har juleftantilstandar, fann eg ut at mat var eit tema som stod alt for ofte paa den planlagte timeplanen. Me hadde bare vore gjennom ein broekdel av dei restaurantane eg ville visa Marit, og me hadde for liten tid igjen. Heldigvis fann eg ein loysning paa problemet. Eg visste om eit bra treningsanlegg i naerleiken av byen, og foerte opp paa timeplanen ein visitt der andre og fjerde dagen. Dermed kunne me faa plass til aa eta meir. Dette viste seg aa vera ein god plan, saa i det me paa den femte dagen satt oss paa bussen til Vang Vieng var alle dei planlagte rettane paa samtlige av dei timeplanfoerte restaurantane fortaert.
.
Me vart inviterte til eit laotisk bryllaup, der Hald studentane Anders og Magnus gjorde stor suksess med improvisera laotisk song fraa scenen
.
Risk var ein slager utover kveldane heime hjaa Anders og Magnus
.
Tre paa mopeden er vanlig prosedyre i Laos
.
Her et me middag heime hjaa Sith og familien
.
Andre frokost paa Scandinavian bakery
.
Favorittpizzaen min var akkurat like god som i gode gamle dagar
.
Kyllingsandwich paa Scandinavian bakery. Vilt nice
.
Ein veldig viktig del av opphaldet i Vientiane var aa visa Marit kva eg gjorde der, og aa treffa venene mine. Me leigde oss moped i to dagar, slik at dette kunne gaa i oppfyllelse. Den eine dagen kjoerte me til skulen kor eg jobba som engelsklaerar, og til sportsenteret kor eg pleidde aa bu. Me var ogsaa til stadighet innom kyrkja, der mesteparten av opphaldet mitt i Laos fann stad.

Den rosa bygningen der framme er sportsenteret kor Eirik og eg budde i Laos

Sjoelv om det ikkje alltid var like smigrende aa hoeyre denne setningen* av alle venane mine i Laos saa har eg no fonne ut kvifor.

*"Before, when you lived in Laos, you looked fat, now you are thin."

7 kommentarer:

  1. Bra med nytt innlegg.
    Savner dere fortsatt HIMLA MØE!

    SvarSlett
  2. Utrolig kult å lese. Kos dere MASSE videre!
    Jeg smiler med dere!

    SvarSlett
  3. Scandinavian bakery!! Dit gikk vi kvar mårrån når vi va i laos, utruli go frokost...=) D høres ut som om dåkk har d så utruli kjekt, d e så bra d!!

    SvarSlett
  4. Etter mange snarvisitter på bloggen deres fikk jeg endelig satt meg ned med to store kaffekopper klar for en langvisitt. Det var nytelse på høyt nivå! Makan til formidlingsevne. Hurra for marit og kristian.

    SvarSlett
  5. Det er konge å følge med på bloggen deres.Ser ut som dere koser dere masse. Vi savner dere her i Bergen.

    SvarSlett
  6. hurra for Vegard sei no eg!! KOSELEG med masse kommentarar! =)

    SvarSlett